Ontdek onze maandelijks wisselende menukaart met wereldse gerechten. Geniet van culinaire verrassingen en deel de smaken met vrienden en familie.
Bij Souave zijn we trots op de lovende recensies van onze gasten. Kom langs en ervaar waarom Souave zoveel enthousiaste reacties krijgt en laat je verrassen door de perfecte mix van smaak en sfeer.
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Heerlijk gezellig restaurant met kwalitatief hoogwaardige producten. Super service en erg vriendelijk. Zeker een aanrader Rolf Ratelband2026-05-31Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Super lekker gegeten en zeer vriendelijke vlotte bediening Een absolute aanrader voor food sharing Ook lekkere wijnen op de kaart bart Vanpaeschen2026-05-20Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Met social deal een nieuw restaurant verkent dat er inmiddels ongeveer 1 jaar zit. Leuke sfeer en service. Eten was heerlijk. The shared dining heeft ervoor gezorgd dat we terug willen komen voor de normale menukaart Sandert2026-05-02Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Super lekker gegeten en gedronken. De bediening is zeer vriendelijk. We komen hier zeker terug en bevelen dit restaurant van harte aan. Carin Kolodziejak2026-04-25Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Erg mooi restaurant, gezellige sfeer en hele aardige bediening. Super lekker gegeten met verschillende verrassende gerechten. Manon Derix2026-04-25Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. War gestern mit meiner Freundin über Social Deal dort zum Abendessen. Sehr nette Begrüßung und auch weiterhin ein sehr netter Gastgeber über den Rest des Abends. Die Location ist sehr Stylisch und das Essen ist auch sehr Ansprechend angerichtet. Leider sind es über Social Deal nur „kleine Vorspeisen“ so das nach dem Verlassen zumindest bei mir ( der Männlichen Seite ) noch etwas Hunger herrschte …. dazu wäre es schön gewesen zu den Speisen wie es meistens üblich ist , noch etwas Brot zu Servieren ( das hätte dann vielleicht meinen Hunger dann doch gestillt ) aber ist halt meine Persönliche Meinung 🤷♂️😉 Stephan Witt2026-04-20Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Uitstekend gedineerd in dit mooie restaurant. Smaakvolle inrichting, gedreven eigenaresse, en goede kwaliteit vlees en vis. De stoelen zitten zeer comfortabel, wat niet onbelangrijk is als je zonder moeite 2 - 2.5 uur om kunt krijgen. Ik snap eigenlijk niet dat de zaak niet gewoon vol zit. Wellicht nog te onbekend bij het grotere publiek. En dat is echt zonde en onverdiend. Luc Gulikers2026-04-18Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Etwas abseits gelegenes aber sehr schönes Restaurant mit netter Atmosphäre und köstlichen kulinarischen Kreationen! Viele kleinere Gerichte zum Teilen zu angemessen Preisen! Wir kommen wieder wenn wir in Roermond sind. Antje Hayda2026-04-01Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Nice cozy atmosphere food is really service is top good, you need to try the dessert Galktobureko is home made and is the best give it a try Miglena Shurman2026-03-24
Let op bij reserveren!
Wij zijn 11 t/m 15 mei gesloten.
Ben je met meer dan 4 personen? We helpen je graag persoonlijk!
Bel ons op 0475 – 58 48 49 om je reservering te maken.
Zo zorgen we ervoor dat jullie een perfecte tafel krijgen!